دانلود جدیدترین موزیک ها
اطلاعات کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



موضوعات
لینک دوستان
نویسندگان
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 455
:: کل نظرات : 1

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 4

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 530
:: باردید دیروز : 640
:: بازدید هفته : 3094
:: بازدید ماه : 2978
:: بازدید سال : 40830
:: بازدید کلی : 1666730
دانلود آهنگ جدید بلک کتس به نام ناجور

آموزش لیزر

آموزش لیزر موهای زائد در آموزشگاه آرایشگری روزسرخ توسط مربیان فنی مجرب انجام می شود. کلاس آموزش لیزر شامل مباحث جامعی در رابطه با کار با دستگاه لیزر موهای زائد و آموزش لیزر بدن می باشد. دانشجویان در پایان دوره آموزشی آمادگی ورود به بازار کار را دارند و می توانند مدرک تکنسین لیزر حرفه ای دریافت کنند.

معرفی فرآیند کامل و جامع تزریق، ژل و پرکردن بوتاکس
در فرآیند کامل و جامع بوتاکس و آموزش تزریق بوتاکس کامل، شما با بوتاکس و روش های تزریق کامل در ارتباط خواهید بود و می توانید درک لازم را در مورد محصولات و درمان های مورد نیاز خود به دست آورید. آموزشگاه ندای سلامت این برنامه درسی را برای آموزش کامل و جامع تزریق بوتاکس، ژل و رنگ تهیه کرده است و با کار عملی و علمی فراوان می توانید موثرترین تکنولوژی تناسب اندام را بدست آورید. طیف کامل و جامع تزریق، ژل و پرکردن بوتاکس برای علاقه مندان به این سایت مناسب است و به کسانی که به دنبال شغلی با درآمد بالا و موقعیت اجتماعی عالی در ایران هستند توصیه می شود.

نمایش آموزش علمی و عملی بوتاکس و فیلینگ/تزریق ژل

آينده پزشكي شامل افزايش توسعه فناوري و انساني در زمينه علوم چند رشته اي و دستيابي به دانش بيشتر از دلايل اين همه پيشرفت و تلاش براي بهبود و ارتقاي راه حل هاي آنهاست. پیشرفت های چشمگیری در زمینه فناوری های پزشکی به ویژه در زمینه فناوری های پوست، مو و زیبایی، لیزر و جوانسازی، جراحی پلاستیک و لاغری صورت گرفته است.

برای دسترسی پزشکان به این فناوری‌های نوین، حضور در این کارگاه‌ها آموزش تزریق ژل اولین قدم برای ورود به بازار کار و آشنایی پزشکان با جدیدترین و پرکاربردترین فناوری‌ها و لوازم آرایشی، ابزارهای جراحی زیبایی و مفیدترین اطلاعات و محتوای آموزشی برای شروع کار است. در پس زمینه پوست، مو، زیبایی، لیزر، جوانسازی و لاغری ضروری است.

تزریق بوتاکس و رنگ یا ژل یکی از محبوب ترین روش های غیرتهاجمی برای زیبایی انسان است که این روزها فضای زیادی را بین خانم ها و آقایان باز کرده است. رفع چین و چروک و جوانسازی پوست تنها بخشی از کاربرد این فرآیند زیبایی است که با شرکت در این مطالعه با تمامی کاربردهای آن به صورت عمیق و عملی آشنا خواهید شد.

 

اموزش هایفوتراپی

قبل از اینکه در مورد اموزش هایفوتراپی و کار با هایفو فیس صحبت کنیم، بد نیست نگاهی به این دستگاه داشته باشیم. هایفو معمولا برای بهبود جوانسازی پوست استفاده می شود. محققان برای توسعه این فناوری از فناوری های پیشرفته و پیشرفته استفاده کرده اند. هایفو به شما این امکان را می دهد که به جای حرکات چشم تحریک کننده، بدون کبودی و خونریزی به نتیجه عالی خود برسید. زیرا دستگاه هایفو توانایی رفع خطوط ریز روی صورت و بهبود ظاهر صورت و بدن را دارد. دلیل این امر ممکن است به بهبود پوست برای ساخت کلاژن و الاستین بیشتر در نتیجه هایفوتراپی مربوط باشد.

آموزش میکرونیدلینگ
در پروژه آموزش میکرونیدلینگ با اصول طراحی و اجرای میکرونیدلینگ برای بهبود ظاهر، رفع نقاط ضعف و ترمیم پوست صورت آشنا می شوید. این دوره شامل آموزش های جامع مربوط به میکرونیدلینگ پوست و مزوتراپی مو شامل: آشنایی با ابزارهای مورد استفاده در میکرونیدلینگ، آموزش آماده سازی پوست مراجعه کننده برای میکرونیدلینگ، آموزش گام به گام میکرونیدلینگ، آموزش مزوتراپی و میکرونیدلینگ مراقبت از پوست دی. در این فعالیت آموزشی دانش آموز یاد می گیرد که جوش ها، اسکارها و لک های روی پوست را از بین ببرد. هدف از این دوره آموزشی آموزش توانایی کار با طیف وسیعی از درماپن (ابزار میکرونیدلینگ) به افراد ماهر و ماهر است تا به بهبود پوست صورت مشتری کمک کند.

 

بسته آموزش مزوتراپی فولیمو به شما این امکان را می دهد تا به راحتی نحوه انجام و تزریق مزوتراپی را بیاموزید و با آن کسب درآمد کنید!

یادگیری و نوشتن کوکتل مو مزوتراپی اصلا کار سختی نیست و هر فردی با هر دانش و تجربه ای می تواند سوزن های مزوتراپی مو را به طور کامل یاد بگیرد و استفاده کند و از این تکنیک استفاده کند.

چرا مزوتراپی باید رد شود؟
کاهش هزینه تزریق: متاسفانه بسیاری از بیمارستان ها از ناآگاهی مردم سوء استفاده می کنند و مبالغ زیادی از مشتریان دریافت می کنند. اگر از تزریق مزوتراپی امتناع کنید، دیگر نیازی به پرداخت هزینه برای تزریق نخواهید داشت.
کاهش هزینه های سفر: دوره کامل مزوتراپی 10 بار می باشد که با توجه به هزینه بالای ایاب و ذهاب می توانید با انجام مزوتراپی هزینه های مالی خود را کاهش دهید.
صرفه جویی در زمان: متوسط ​​تزریق مزو می تواند تا 15 دقیقه طول بکشد.اما اگر می خواهید برای مزوتراپی به بیمارستان بروید، بسته به زمان بازگشت و تزریق ممکن است ساعت ها طول بکشد.

 

ویزای آلمان

با اخذ ویزای آلمان می توانید سفر خود را به این کشور دیدنی و زیبا آغاز کنید. در این مقاله با ویزای آلمان، نحوه اخذ ویزا و جاذبه های این کشور آشنا خواهید شد. برای اطلاعات کامل ویزای توریستی آلمان کافیست در انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

آلمان یکی از ابرقدرت های جهان و کشورهای توسعه یافته در اروپا است. بسیاری از مردم جهان دوست دارند که بتوانند همزمان از این کشور صنعتی و زیبا دیدن کنند یا در آن زندگی کنند. در این حالت افراد به دو دسته تقسیم می شوند که یکی قصد مهاجرت به آلمان و دیگری قصد مهاجرت دارد. آنها فقط می خواهند از کشور دیدن کنند.

شرایط اخذ ویزای توریستی آلمان
به روز رسانی سفارت آلمان: بر اساس آخرین اطلاعات ارائه شده از سوی سفارت آلمان، به دلیل محدودیت های ناشی از ویروس کرونا، متاسفانه تا تیرماه 1400 ویزای توریستی صادر نشده است، تنها موارد ضروری تعیین شده توسط سفارت صادر خواهد شد. پس حتما قبل از برنامه ریزی برای هر سفر به آلمان با ما تماس بگیرید و مشاوره های لازم را دریافت کنید.

ویزای دعوت آلمان
در این مقاله تنها به دسته دوم می پردازیم. پایتخت آلمان شهر دیدنی و زیبا برلین است. برلین خانه بسیاری از بهترین دانشگاه های آلمان و جهان است. از سوی دیگر، این شهر مملو از بناها و بناهای تاریخی است که هر کدام دارای تاریخی غنی هستند.

یکی دیگر از شهرهای منحصر به فرد آلمان، شهر بزرگ و باشکوه هامبورگ است. هامبورگ یکی از مهم ترین شهرهای بندری آلمان و حتی اروپاست. در شهر می‌توانید جریان زندگی را زیر نظر بگیرید و کشتی‌هایی را که به سمت اسکله‌های شهر حرکت می‌کنند، ببینید.

در سفر به آلمان به دلیل مناظر طبیعی بکر و منحصر به فرد، ساختمان های قدیمی، معماری فوق العاده و ... برای شما جذاب خواهد بود. آلمان کشوری صنعتی است اما به جرأت می توان گفت که هوای آن به لطف بارندگی های روزانه عاری از هرگونه آلودگی است.

انواع ویزای آلمان
برای سفر به کشوری مانند آلمان باید قبل از سفر ویزای توریستی آلمان را دریافت کنید. پس از دریافت این ویزا می توانید در کمترین زمان ممکن وارد کشور شوید. برای اینکه بدانید این نوع ویزاها چیست و چگونه می توان ویزای این کشور را گرفت کافی است با ما همراه باشید.

انواع مختلفی از ویزای آلمان وجود دارد که می توان برای آنها درخواست داد. بسته به موقعیت فردی و هدف سفر، می توان ویزای آلمان را دریافت کرد. ویزای آلمان شامل ویزای توریستی، ویزای دانشجویی، ویزای کاری، ویزای تجاری، ویزای اتحاد مجدد همسر و غیره می باشد.

1) ویزای توریستی آلمان
ویزای توریستی آلمان انواع مختلفی دارد. ویزاها شامل ویزای ترانزیت، ویزای توریستی کوتاه مدت یکبار مصرف و ویزای دوبار ورود هستند. تبدیل به ویزای بلند مدت می شود. ویزای بلند مدت یا چند بار ورود به متقاضیان اجازه می دهد تا به مدت پنج سال به آلمان سفر کنند.

2) ویزای دانشجویی آلمان
اگر می خواهید در آلمان تحصیل کنید، باید ویزای تحصیلی آلمان را دریافت کنید. ویزای دانشجویی آلمان شروع به تحصیل در این کشور را برای شما آسان می کند. ویزای دانشجویی آلمان تنها با دعوت به تحصیل در یکی از معتبرترین موسسات آموزشی آلمان امکان پذیر است.

3) ویزای تجاری آلمان
ویزای تجاری توسط افرادی که قصد سرمایه گذاری در این کشور را دارند اخذ می شود. اما افراد جویای کار و افرادی که می خواهند در آلمان کار کنند می توانند ویزای کار آلمان را دریافت کنند.با این ویزا می توانید در آلمان کار کنید.

چگونه ویزای آلمان بگیریم؟
برای دریافت ویزای آلمان ابتدا باید از سفارت آلمان وقت بگیرید؛ این بار یک مشاور مجرب ویزا در کمترین زمان ممکن این کار را برای شما انجام خواهد داد. با گرفتن وقت سفارت آلمان می توانید به راحتی به سفارت آلمان مراجعه کرده و برای دریافت ویزا به سفارت آلمان اقدام کنید. امروز سفارت آلمان کمی دیرتر از قبل به متقاضیان وقت سفارت می دهد.

مثلاً بعد از حداقل 36 ماه وقت سفارت آلمان می گیرند. البته این زمان به چهار تا پنج ماه قبل از گرفتن وقت سفارت توریست خواهد رسید. پس از دریافت وقت سفارت باید مدارک خود را در تاریخ مشخص شده به سفارت تحویل دهید.

این مدارک باید کامل و عاری از هرگونه نقص باشد. توجه داشته باشید که چیدمان این فایل ها باید کامل و صحیح باشد. بهتر است مدارک خود را به انگلیسی یا آلمانی ترجمه کنید.

البته سفارت مدارک را به زبان فارسی هم دریافت می کند اما سفارت این مدارک را از شما دریافت کرده و شروع به بررسی می کند. بررسی مدارک توسط سفارت دو تا چهار هفته طول می کشد.

پس از این مدت ایمیلی برای شما ارسال می شود که بر اساس آن می توانید اقدامات بعدی را انجام دهید. اگر جواب سفارت درست باشد می توانید ویزای این کشور را بگیرید.

در صورتی که به این ایمیل پاسخ منفی داده شود، می توانید با در نظر نگرفتن دلایل رد درخواست مجدد برای ویزای شینگن اقدام کنید. لطفاً توجه داشته باشید که پس از رد درخواست شما، باید حداقل دو تا چهار ماه قبل از درخواست مجدد برای ویزا به کشور صبر کنید.

 

دستگاه لیزر تیتانیوم چگونه کار می کند؟

روش حذف موهای زائد با لیزر تیتانیوم سوپرانو با روش های دیگر بسیار متفاوت است. دستگاه لیزر پلاتینیوم KarmaniTab با استفاده از فناوری منحصربه‌فرد سه بعدی خود، سه طول موج لیزر مؤثر را در یک اپلیکاتور ترکیب می‌کند و به طور همزمان بافت‌های عمیق و ساختارهای تشریحی در فولیکول مو را هدف قرار می‌دهد. Soprano Titanium بهترین است. این دستگاه دارای یک نقطه لیزر مربعی 4 سانتی متری با سیستم خنک کننده پیشرفته ارتقا یافته است. درمان‌های تیتانیوم سوپرانو بسیار سریع‌تر و بدون درد هستند و راه‌حل بهبود یافته‌ای را برای بیماران و پزشکان فراهم می‌کنند. سوپرانو تیتانیوم از سه طول موج ترکیب شده در یک هندپیس بهره می برد که با رویکردی تجاری و سودآور برای پزشکان و بیماران تولید و به بازار عرضه شده است. در نتیجه، دستگاه Titanium Soprano یک راه حل جدید و منحصر به فرد مبتنی بر نتایج را در دنیای حذف موهای زائد ایجاد می کند.
در نتیجه، با خرید لیزر تیتانیوم دستگاه آلما سوپرانو تیتانیوم، با پوشش درمانی طولانی مدت، افزایش راحتی و نیاز به نگهداری کم، ایمن ترین و موثرترین درمان رفع موهای زائد امروزی است.

 

دستگاه هوشمند برای سوزاندن چربی عضله سازی با دستگاه :
دستگاه چربی سوز و عضله سازی هوشمند عضله سازی با دستگاه با کیفیت بالا می باشد، ویکتور دستگاه عضله سازی Anansa از نیوزلند است که نه تنها عضلات شما را با تکنولوژی EMS یا (تحریک عضلات الکتریکی) تمرین می دهد، بلکه به کاهش وزن نیز کمک می کند. این فناوری برای درمان آسیب های ورزشی و کمک به بهبود بیماران مبتلا به مشکلات عصبی-عضلانی استفاده می شود. ویکتور پالس های الکتریکی تولید می کند و آنها را از طریق الکترودهایی که به عنوان پدهای چسبنده به بدن طراحی شده اند به عضلات منتقل می کند.

این پالس ها تفاوت پتانسیل تولید شده توسط سیستم عصبی برای انقباض عضلانی را تقلید می کنند و بنابراین عضله شروع به انقباض می کند، مانند زمانی که با وزنه در باشگاه ورزش می کنید. لازم به ذکر است که دستگاه های EMS مورد تایید FDA بوده و دانشگاه های مطرح روی این روش ورزش، کاهش وزن و توانبخشی کار کرده و مقالات زیادی را منتشر کرده اند. کافی است در گوگل جستجو کنید و مقالات دانشگاه های مطرح دنیا را در این زمینه مطالعه کنید.

- دستگاه دارای 6 برنامه و 9 توان پالس می باشد

- دستگاه لاغری ویکتور از سه قسمت تشکیل شده است که یک قسمت مخصوص شکم و 6 پک یا همان شکم شش تکه می باشد.

- دو قسمت دیگر برای دست ها (بازو، پست بازو و ساعد) و پاها (ران، پست ران و ساق پا) است.

چگونه بازوهای بزرگ، شکم مشخص و پاهای قوی داشته باشیم؟
از آنجایی که ماهیچه های هر ناحیه حاوی بافت های متفاوتی است، برای پرورش آن به بهترین شکل باید با برنامه های مختلف تمرین کنید، به همین دلیل است که مربیان برای هر عضله چندین جفت تمرین می دهند. شش برنامه جایگزین برای تمرینات مختلف و 9 جایگزین قدرتی برای بلند کردن وزنه.کافی است ویکتور را روی عضله مورد نظر قرار دهید و دستگاه را روشن کنید.

کاهش وزن و چربی سوزی:
جالب است بدانید که FDA یا سازمان غذا و داروی ایالات متحده هیچ دارو یا دستگاهی را در رابطه با چربی سوزی و کاهش وزن تایید نمی کند. پس به دلالانی که وانمود می کنند به شما دروغ می گویند توجه نکنید و از این داروهایی استفاده نکنید که نه تنها تاثیری ندارند بلکه فقط به شما آسیب می رسانند. این را می توانید در وب سایت FDA یا با یک جستجوی ساده در گوگل پیدا کنید و بخوانید.

همانطور که قبلاً در معرفی محصول ذکر شد، FDA فقط فناوری EMS را برای کاهش وزن تشخیص داده و تأیید می کند.

تمام بدن برای سوزاندن چربی باید فعال باشد. سیستم EMS با شبیه سازی این فعالیت باعث می شود تا سیستم عصبی پیام هایی را برای افزایش فعالیت قلب و ریه ها به مغز ارسال کند. به همین دلیل کاهش وزن بعد از چربی سوزی اتفاق می افتد.

نحوه بارگیری ماشینی برای سوزاندن چربی، دستگاه عضله سازی و عضله سازی ویکتور:
ویکتور با کابل USB شارژ می شود و می توان آن را با کامپیوتر شارژ کرد.

باتری لیتیومی بسیار قدرتمندی دارد که برای مدت طولانی شارژ نگه می دارد.

کارایی: ذوب چربی اضافی و تولید و افزایش عضله

تکنولوژی: EMS

بطری ها: سه دستگاه عضله سازی و سه پد برای قسمت های مختلف بدن

کیفیت: دارای گواهینامه CE

 

هایفو اولترا

اولتراسوند یک روش غیر جراحی و غیر تهاجمی است که از امواج اولتراسونیک HIFU با تمرکز بالا برای لیفت، نرم کردن و سفت کردن پوست شل استفاده می کند. این فناوری تنها روش غیرتهاجمی تایید شده توسط سازمان غذا و داروی ایالات متحده برای تقویت ابروها، گردن، گونه ها و دکلته است.

این تکنیک مشابه روش HIFU است که اکنون در قالب های مختلف ارائه شده است.

هایفو اولترا چگونه کار می کند؟
برخلاف سایر درمان‌های جوان‌سازی پوست مانند سواب پنبه‌ای، پر کردن و بوتاکس، اولتراسوند تزریقی نیست - این روش خاصیت ارتجاعی پوست را دور می‌زند تا انرژی تولید شده توسط اولتراسوند را در دمای مناسب و عمق میل فراهم کند. سیستم اولترا یک بسته انرژی کوچک برای پوست فراهم می کند.

هر بار یک بسته انرژی حرارتی معادل ۷۰-۶۰ درجه سانتیگراد روی بافت پوست اعمال می شود. این گرما دو اثر دارد:
کاهش فوری چربی به همان عمق جوانسازی صورت در جراحی.
رشد کلاژن جدید را تحریک می کند. از نظر علمی ثابت شده است که رشد کلاژن زمانی اتفاق می‌افتد که دمای 70 تا 60 درجه سانتی‌گراد روی پوست اعمال شود.
قدرت امواج اولتراسوند فرآیند بازسازی پوست را از طریق کاهش چربی و تولید کلاژن جدید تحریک می کند. در عرض چند ماه، به تدریج سفت می شود که منجر به بهبود رنگ و استحکام پوست می شود.

یکی دیگر از ویژگی های منحصر به فرد اولتراسوند استفاده از سونوگرافی است که به سلول های پوست اجازه می دهد در دمای پایین مشاهده شوند.

با خرید هایفو اولترا سونوگرافی تنها روش زیبایی است که از تصاویر بلادرنگ در طول درمان استفاده می کند. به این ترتیب، ما همیشه می دانیم که پوست از کجا گرم می شود تا اطمینان حاصل کنیم که انرژی به طور ایمن به مفیدترین مکان خود ارسال می شود.هایفو چگونه درمان می شود؟
ابتدا صورت خود را تمیز کنید. کرم ضد درد را به مدت 20 دقیقه بمالید تا ناراحتی در طول این فرآیند کاهش یابد. گاهی اوقات برای کاهش ناراحتی مسکن تجویز می کنیم.

قبل از درمان، نواحی آسیب دیده روی پوست مشخص می شود. این تضمین می کند که بیمار تعداد مناسب درمان را در مکان مناسب دریافت می کند.

در طول درمان از ژل اولتراسوند برای تسهیل تماس با پوست استفاده می شود. دستگاه سونوگرافی توسط تامین کننده به آرامی روی پوست قرار می گیرد. درمان با ارسال انرژی تشعشعی متمرکز بر لایه های مختلف پوست آغاز می شود. در طول دوره درمان 60-45 دقیقه ای، از مبدل های مختلف برای هدف قرار دادن لایه های مختلف پوست استفاده می کنیم.

بسته به ناحیه صورت، از مبدل های 1.5، 3 و 4.5 میلی متری برای رساندن انرژی به درم، عمق پوست و SMAS (سیستم اسکلتی عضلانی سطحی) استفاده می شود. شما گرمای عمیقی را احساس خواهید کرد که اغلب قابل تحمل است. برخی از بیماران تصمیم به بیهوشی در طی این فرآیند می گیرند که امکان پذیر است.

با پروتکل های جدید و کمتر دردناک، داروهای ضد درد اغلب ضروری نیستند. با این حال، استفاده از مسکن ها به من این امکان را می دهد که از سطوح انرژی بالاتری استفاده کنم و درمان بیشتری را برای بیمار انجام دهم. به نظر من، در این مورد معمولا نتایج بهتر است.

 

 آر اف فرکشنال

انواع آر اف فرکشنال
دستگاه های دستگاه آر اف فرکشنال یکی از بهترین دستگاه ها برای بازسازی پوست هستند. سال هاست که پزشکان از این دستگاه برای زیباسازی و ترمیم پوست افراد استفاده می کنند. میکرونیدلینگ و انقباض دو نوع مدرن فرکانس رادیویی هستند که نسبت به رادیوفرکوئنسی سنتی موثرتر و عوارض جانبی کمتری دارند.

میکرونیدلینگ فرکشنال یا RF سوزنی از سوزن های ظریفی به قطر 120 میکرون استفاده می کند که تا عمق 2 میلی متری پوست نفوذ کرده و امواج RF را به عمق پوست ارسال می کند. RF فرکشنال میکرونیدلینگ ترکیبی از فناوری RF و میکرونیدلینگ است که تولید کلاژن را تحریک می کند.

انقباض RF شکل دیگری از آر اف فرکشنال است که از تکنیک های تک قطبی و دوقطبی برای درمان مشکلات سطحی و عمیق پوست استفاده می کند. درمان با فرکانس رادیویی پیشگیری از بارداری بسیار مؤثر است و خطرات کمی دارد.

یکی از مزایای درمان پوست با فرکانس رادیویی فرکشنال این است که بعد از انجام این روش می توانید تغییرات پوست خود را به وضوح مشاهده کنید.

پین دستگاه آر اف فرکشنال چگونه کار می کند؟
جوانسازی پوست با استفاده از دستگاه فرکانس رادیویی فرکشنال با امواج فرکانس رادیویی با طول موج کوتاه و انرژی بالا یا امواج فرکانس رادیویی انجام می شود. انرژی RF از طریق یک نوک سوزن بسیار نازک در دستگاه آر اف فرکشنال سوزنی وارد پوست می شود. RF فرکشنال تا عمق 4 میلی متری پوست نفوذ می کند تا کلاژن را در عمق پوست تقویت کند و بازسازی سلول های پوست را تحریک کند.

سطحی ترین لایه پوست "اپیدرم" و در زیر آن لایه "درم" است. به دلیل افزایش سن، این لایه از درم تحلیل می رود. هنگامی که دستگاه فرکانس رادیویی روشن می شود، انرژی امواج فرکانس رادیویی به پوست تابیده می شود و لایه درم وزوز می کند که سلول های پوست را برای تولید کلاژن تحریک می کند.با ایجاد کلاژن در پوست شاهد شادابی، زیبایی و استحکام پوست خواهیم بود، به این ترتیب آر اف فرکشنال پوست شما را جوان می کند.

یکی دیگر از اثرات تجهیزات رادیوفرکانسی این است که باعث ایجاد بافت فیبری در نواحی آسیب دیده پوست می شود. بافت فیبری همچنین تولید کلاژن در پوست را تحریک می کند و به تشکیل یک لایه ضخیم بر روی زخم های سطحی پوست کمک می کند. در نتیجه جای زخم و اسکار روی پوست پوشانده می شود.

جوانسازی پوست با استفاده از فرکانس رادیویی کسری
اگر می خواهید پوست خود را زیباتر و شاداب کنید، منافذ پوست را باز کنید، چربی و آکنه روی پوست را کاهش دهید، پوست را سفت کنید و جای زخم و جای زخم را از روی پوست پاک کنید، به روش دستگاه آر اف فرکشنال اعتماد کنید و جوانسازی پوست را با فرکانس رادیویی فرکشنال امتحان کنید.

هزینه فرکشنال RF
هزینه RF جزئی شامل هزینه تهیه طیف وسیعی از تجهیزات RF و هزینه یک دوره درمان است. از آنجایی که خانواده دستگاه مخصوص پوست هر فرد است، ابتدا باید خانواده دستگاه را تهیه کنید.

برای تهیه سری دستگاه باید یک بار هزینه کنید، البته هر بار باید هزینه هر درمان را پرداخت کنید. هزینه تهیه یک سری دستگاه RF سگمنت شده حدود 700000 تومان و هر درمان RF حدود 1000000 تومان می شود. تعداد درمان ها نیز به سوال شما و نظر متخصص زیبایی بستگی دارد.

استفاده از فرکانس رادیویی فرکشنال برای مشکلات پوستی را حتما از مراکز و متخصصان معتبر بپرسید تا زیر نظر متخصص زیبایی در بهترین کلینیک های زیبایی انجام شود.

 

لیزر فرکشنال CO2

لیزر فرکشنال CO2 سلنا
کاملترین دستگاه لیزر CO2 از نظر تعداد هندپیس و تنوع عملکرد
دستگاه های لیزر فرکشنال Co2 (لیزرهای فرکشنال Co2) درمان های غیرتهاجمی هستند که از تکنیک های پیشرفته برای تقسیم پرتو لیزر به هزاران پرتو ظریف استفاده می کنند و تنها بخشی از پوست تحت تأثیر پرتو قرار می گیرد. بر اساس قیاس، پوست پس از تابش لیزر CO2 مانند یک تصویر دیجیتال است که در آن پیکسل ها یکی پس از دیگری ظاهر می شوند. در واقع لیزرهای CO2 فرکشنال رابط بین لیزرهای فرسایشی و غیرساینده هستند. لیزرهای مخرب فقط اپیدرم (سلول های سطح پوست) را تحت تأثیر قرار می دهند، لیزرهای غیر مخرب فقط درم (لایه میانی پوست) را تحت تأثیر قرار می دهند، در حالی که لیزرهای CO2 فراکشنال به طور همزمان روی اپیدرم و درم تأثیر می گذارد.

دستگاه های لیزر Co2 فرکشنال اپیدرم و درم پوست را هدف قرار می دهند، اما با ایجاد هزاران ستون پرتوی بسیار ظریف اما عمیق هدف قرار می دهند. هر ستون پرتو لیزری MTZ یا منطقه عملیات حرارتی میکرو نامیده می شود. تابش هر ستون پرتو لیزر باعث تخریب اپیدرم و درم در ستون ها می شود. نتیجه تخریب اپیدرم، آزاد شدن سلول های رنگدانه و همچنین ریزش محتویات آنها است. نتیجه تخریب پوست واکنشی است که باعث بازسازی و تولید کلاژن جدید می شود.

دستگاه های لیزر CO2 فرکشنال، محصولات شناخته شده و شناخته شده برند ADSS با تاییدیه معتبر FDA از CE در آمریکا و اروپا هستند.
دستگاه لیزر فرکشنال Co2 شرکت معروف ADSS برند SELENA نشانه نوآوری است. لیزر Co2 فرکشنال یک راه عالی برای کاهش چین و چروک، اسکار، آکنه و ضایعات پوستی است.لیزرهای فرکشنال Co2 خارجی ترین لایه پوست را از بین می برند، فرصت دومی برای رشد مجدد به آن می دهند و لایه قدیمی را با لایه ای عالی و براق جایگزین می کنند.

لیزرهای فرکشنال CO2 همچنین تولید کلاژن در پوست را تحریک می کند. این کار تاثیر زیادی در کاهش یا از بین بردن چین و چروک دارد.

با دستگاه لیزر فرکشنال CO2، بافت باقیمانده برای ترمیم بافت آسیب دیده شروع به تولید کلاژن و عوامل ترمیم می کند و پوست به آرامی شروع به ترمیم می کند. منافذ ریز و عمیق زیادی روی پوست ایجاد می شود. در واقع سلول های سالم تکثیر می شوند و به اطراف حرکت می کنند و در نتیجه پوست را ترمیم می کنند. این عمل باعث می شود پوست شروع به جوان سازی کند. سوراخ های ایجاد شده توسط لیزر به قدری کوچک هستند که باید با توجه به مشکلات هر فرد تنظیم شوند. دستگاه باید توسط متخصص پوست راه اندازی و راه اندازی شود.

 

فروشنده دستگاه ورزش


شرکت هلدینگ سینوهه نماینده فروش دستگاه لاغری و نرم کننده نو و دست دوم در ایران می باشد. این شرکت بیش از ده سال است که در صنعت زیبایی فعالیت می کند و قادر به درک کامل دستگاه های کرایو، RF و انتشار کویتوس است. اگر به دنبال یک محصول مرطوب کننده یا آبرسان با آزی هستید و می خواهید یک محصول خوب برای کلینیک خود خریداری کنید، خرید کرایکو لیپولیز سینکوهرن را به شما توصیه می کنیم.

این دستگاه نرم کننده مدل کول پلاس می باشد که ساخت شرکت سینکوهرن بوده و دارای سه بازوی مختلف در سایزهای مختلف می باشد.

دمای تولید شده توسط این دستگاه یازده درجه سانتیگراد منهای می باشد که با این سرما دیگر چربی در بدن شما باقی نمی ماند، علاوه بر این این دستگاه نرم کننده دارای مکش بی نظیری است که باعث می شود بیمار به خوبی ناپدید و منقبض شود.

اگر مایل با خرید دستگاه لاغری و دیدن کرایوهای دیگر با قیمت های مقرون به صرفه هستید به شما توصیه می کنیم از فروشگاه هلدینگ سینوهه دیدن کرده و از محصولات ما دیدن فرمایید.

 

 

 

 

http://dominica.parsiblog.com/Posts/62/%d9%85%d9%87%d8%a7%d8%ac%d8%b1%d8%aa+%d8%a8%d9%87+%d8%b3%d9%88%d8%a6%d9%8a%d8%b3/

 

http://dominica.parsiblog.com/Posts/61/%d9%88%d9%8a%d8%b2%d8%a7%d9%8a+%d8%a2%d9%84%d9%85%d8%a7%d9%86+%7c+%d9%88%d9%8a%d8%b2%d8%a7%d9%8a+%d8%aa%d8%ad%d8%b5%d9%8a%d9%84%d9%8a+%d8%a2%d9%84%d9%85%d8%a7%d9%86+%7c+%d8%a7%d9%86%d9%88%d8%a7%d8%b9+%d9%88%d9%8a%d8%b2%d8%a7+%d8%a2%d9%84%d9%85%d8%a7%d9%86/

 

 http://dominica.parsiblog.com/Posts/60/%d8%aa%d9%88%d8%b1+%d8%b3%d9%88%d8%a6%d9%8a%d8%b3/

 

http://dominica.parsiblog.com/Posts/59/%d9%88%d9%8a%d8%b2%d8%a7%d9%8a+%d8%b3%d9%88%d8%a6%d9%8a%d8%b3/

 

 http://dominica.parsiblog.com/Posts/58/%d8%aa%d9%88%d8%b1+%d9%81%d8%b1%d8%a7%d9%86%d8%b3%d9%87/

 

 http://dominica.parsiblog.com/Posts/16/%d8%a8%d9%87%d8%aa%d8%b1%d9%8a%d9%86+%da%a9%d8%b4%d9%88%d8%b1+%d8%a8%d8%b1%d8%a7%d9%8a+%d9%85%d9%87%d8%a7%d8%ac%d8%b1%d8%aa/

 

 http://dominica.parsiblog.com/Posts/15/%d9%85%d9%87%d8%a7%d8%ac%d8%b1%d8%aa+%d8%a8%d9%87+%d8%a2%d9%85%d8%b1%d9%8a%da%a9%d8%a7/

 

 http://dominica.parsiblog.com/Posts/14/%d8%af%d8%b1%d9%8a%d8%a7%d9%81%d8%aa+%d8%a7%d9%82%d8%a7%d9%85%d8%aa+%d8%af%d8%a7%d8%a6%d9%85+%d8%af%d9%88%d8%a8%d9%8a/

 

 http://dominica.parsiblog.com/Posts/13/%d8%a7%d8%ae%d8%b0+%d8%a7%d9%82%d8%a7%d9%85%d8%aa+%d8%a7%d9%86%da%af%d9%84%d8%b3%d8%aa%d8%a7%d9%86+%d8%a7%d8%b2+%d8%b7%d8%b1%d9%8a%d9%82+%d8%ae%d8%b1%d9%8a%d8%af+%d9%85%d9%84%da%a9/

 

 http://dominica.parsiblog.com/Posts/12/%d8%aa%d9%81%d8%a7%d9%88%d8%aa+%d8%af%d9%88%d9%85%d9%8a%d9%86%d9%8a%da%a9%d8%a7+%d9%88+%d8%af%d9%88%d9%85%d9%8a%d9%86%d9%8a%da%a9%d9%86/

 

 http://dominica.parsiblog.com/Posts/11/%d8%af%d9%88%d9%85%d9%8a%d9%86%d9%8a%da%a9%d8%a7/

 

 http://dominica.parsiblog.com/Posts/10/%d9%be%d8%a7%d8%b3%d9%be%d9%88%d8%b1%d8%aa+%d8%af%d9%88%d9%85%d9%8a%d9%86%d9%8a%da%a9%d8%a7+%d9%88+%d8%a7%d8%ae%d8%b0+%d8%a7%d9%82%d8%a7%d9%85%d8%aa+%d8%af%d8%a7%d8%a6%d9%85/

 

 http://dominica.parsiblog.com/Posts/21/%da%86%d8%b1%d8%a7+%d9%be%d8%a7%d8%b3%d9%be%d9%88%d8%b1%d8%aa+%d8%af%d9%88%d9%85%d9%8a%d9%86%d9%8a%da%a9%d8%a7+%d8%9f/

 

 http://dominica.parsiblog.com/Posts/20/%d8%aa%d8%a7%d8%a8%d8%b9%d9%8a%d8%aa+%d8%a8%d8%af%d9%88%d9%86+%d8%ad%d8%b6%d9%88%d8%b1/

 

 http://dominica.parsiblog.com/Posts/19/%d8%b3%d9%81%d8%b1+%d8%a8%d8%af%d9%88%d9%86+%d9%88%d9%8a%d8%b2%d8%a7/

 

 http://dominica.parsiblog.com/Posts/18/%d8%aa%d9%87%d9%8a%d9%87+%d9%be%d8%a7%d8%b3%d9%be%d9%88%d8%b1%d8%aa+%d8%af%d9%88%d9%85+(+%d9%be%d8%a7%d8%b3%d9%be%d9%88%d8%b1%d8%aa+%d8%af%d9%88%d9%85%d9%8a%d9%86%d9%8a%da%a9%d8%a7+)+%d9%88+%d9%8a%d8%a7+%d9%85%d9%87%d8%a7%d8%ac%d8%b1%d8%aa%d8%9f+%da%a9%d8%af%d8%a7%d9%85+%da%af%d8%b2%d9%8a%d9%86%d9%87+%d9%85%d9%86/

 

 http://dominica.parsiblog.com/Posts/17/%d9%be%d8%a7%d8%b3%d9%be%d9%88%d8%b1%d8%aa+%d8%af%d9%88%d9%85%d9%8a%d9%86%d9%8a%da%a9%d8%a7/

 

 http://dominica.parsiblog.com/Posts/23/%d8%a7%d8%ae%d8%b0+%d9%be%d8%a7%d8%b3%d9%be%d9%88%d8%b1%d8%aa+%d8%af%d9%88%d9%85%d9%8a%d9%86%d9%8a%da%a9%d8%a7/

 

 http://dominica.parsiblog.com/Posts/22/%d8%af%d8%b3%d8%aa%da%af%d8%a7%d9%87+%d9%84%d9%8a%d8%b2%d8%b1+%d8%aa%d9%8a%d8%aa%d8%a7%d9%86%d9%8a%d9%88%d9%85/

 

 

 http://dominica.parsiblog.com/Posts/46/%d9%85%d8%b9%d8%b1%d9%81%d9%8a+%d8%af%d8%b3%d8%aa%da%af%d8%a7%d9%87+CO2+%d9%81%d8%b1%da%a9%d8%b4%d9%86%d8%a7%d9%84/

 

 http://dominica.parsiblog.com/Posts/45/%d8%a2%d8%b1+%d8%a7%d9%81+%d8%a8%d9%87%d8%aa%d8%b1+%d8%a7%d8%b3%d8%aa+%d9%8a%d8%a7+%d9%87%d8%a7%d9%8a%d9%81%d9%88%d8%9b+%d8%a8%d9%87%d8%aa%d8%b1%d9%8a%d9%86+%d8%a7%d9%86%d8%aa%d8%ae%d8%a7%d8%a8+%d8%a8%d8%b1%d8%a7%d9%8a+%d8%ac%d9%88%d8%a7%d9%86%d8%b3%d8%a7%d8%b2%d9%8a+%d9%be%d9%88%d8%b3%d8%aa!/

 

 http://dominica.parsiblog.com/Posts/44/%d9%88%d9%8a%d8%b2%d8%a7%d9%8a+%d8%a7%d9%88%da%a9%d8%b1%d8%a7%d9%8a%d9%86/

 

 http://dominica.parsiblog.com/Posts/39/%d9%be%d8%a7%d8%b3%d9%be%d9%88%d8%b1%d8%aa+%d8%af%d9%88%d9%85%d9%8a%d9%86%d9%8a%da%a9%d8%a7+%d9%8a%d8%a7+%d8%ae%d8%b1%d9%8a%d8%af+%d9%85%d9%84%da%a9+%d8%af%d8%b1+%d8%a7%d8%b3%d9%be%d8%a7%d9%86%d9%8a%d8%a7/

 

 http://dominica.parsiblog.com/Posts/38/%d8%a2%d9%8a%d8%a7+%d9%84%d9%8a%d8%b2%d8%b1+%d8%ae%d8%a7%d9%86%da%af%d9%8a+%d9%85%d9%88%d9%87%d8%a7%d9%8a+%d8%b2%d8%a7%d8%a6%d8%af+%d9%88%d8%a7%d9%82%d8%b9%d8%a7+%d9%85%d9%88%d8%ab%d8%b1+%d8%a7%d8%b3%d8%aa/

 

 http://dominica.parsiblog.com/Posts/36/%d8%a7%d9%84+%d8%a7%d9%8a+%d8%af%d9%8a+%d8%aa%d8%b1%d8%a7%d9%be%d9%8a/

 

 http://dominica.parsiblog.com/Posts/35/%d8%a2%d9%85%d9%88%d8%b2%d8%b4+%d9%84%d9%8a%d8%b2%d8%b1+%d9%85%d9%88%d9%87%d8%a7%d9%8a+%d8%b2%d8%a7%d8%a6%d8%af/

 

 http://dominica.parsiblog.com/Posts/34/%d8%a2%d9%85%d9%88%d8%b2%d8%b4+%da%a9%d8%a7%d8%b1+%d8%a8%d8%a7+%d9%84%d9%8a%d8%b2%d8%b1+%d9%88+%d8%af%d8%b3%d8%aa%da%af%d8%a7%d9%87+%d9%87%d8%a7/

 

 http://dominica.parsiblog.com/Posts/33/%d8%a2%d9%85%d9%88%d8%b2%d8%b4+%d8%aa%d8%b2%d8%b1%d9%8a%d9%82+%d8%a8%d9%88%d8%aa%d8%a7%da%a9%d8%b3/

 

 http://dominica.parsiblog.com/Posts/32/%d9%85%d8%b9%d8%b1%d9%81%d9%8a+%da%a9%d8%a7%d8%b1%da%af%d8%a7%d9%87+%d8%aa%d8%b2%d8%b1%d9%8a%d9%82+%da%98%d9%84+%d9%88+%d8%a8%d9%88%d8%aa%d8%a7%da%a9%d8%b3/

 

 http://dominica.parsiblog.com/Posts/31/%d8%ae%d8%b1%d9%8a%d8%af+%d8%af%d8%b3%d8%aa%da%af%d8%a7%d9%87+%d9%84%d9%8a%d8%b2%d8%b1+%d8%aa%d9%8a%d8%aa%d8%a7%d9%86%d9%8a%d9%88%d9%85/

 

 http://dominica.parsiblog.com/Posts/30/%d8%a7%d9%84+%d8%a7%d9%8a+%d8%af%d9%8a+%d8%aa%d8%b1%d8%a7%d9%be%d9%8a/

 

 http://dominica.parsiblog.com/Posts/29/%d8%a2%d9%85%d9%88%d8%b2%d8%b4+%d9%87%d8%a7%d9%8a%d9%81%d9%88%d8%aa%d8%b1%d8%a7%d9%be%d9%8a1/

 

 http://dominica.parsiblog.com/Posts/28/%d8%af%d8%b3%d8%aa%da%af%d8%a7%d9%87+%d9%84%d9%8a%d8%b2%d8%b1+%d8%ae%d8%a7%d9%86%da%af%d9%8a+%d9%85%d9%88%d9%87%d8%a7%d9%8a+%d8%b2%d8%a7%d8%a6%d8%af/

 

 http://dominica.parsiblog.com/Posts/27/%d8%ac%d9%88%d8%a7%d9%86%d8%b3%d8%a7%d8%b2%d9%8a+%d9%be%d9%88%d8%b3%d8%aa+%d8%b5%d9%88%d8%b1%d8%aa+%d8%a8%d8%a7+%d9%84%d9%8a%d8%b2%d8%b1+%d8%a2%d8%b1+%d8%a7%d9%81+%d9%81%d8%b1%d9%83%d8%b4%d9%86%d8%a7%d9%84/

 

 http://dominica.parsiblog.com/Posts/26/%d8%aa%d8%b2%d8%b1%d9%8a%d9%82+%d8%a8%d9%88%d8%aa%d8%a7%d9%83%d8%b3+%d8%b5%d9%88%d8%b1%d8%aa/

 

 http://dominica.parsiblog.com/Posts/25/%d8%af%d8%b3%d8%aa%da%af%d8%a7%d9%87+%d8%b9%d8%b6%d9%84%d9%87+%d8%b3%d8%a7%d8%b2%d9%8a/

 

 http://dominica.parsiblog.com/Posts/24/%d8%af%d8%b3%d8%aa%da%af%d8%a7%d9%87+%d9%87%d8%a7%d9%8a%d9%81%d9%88/

 

 http://dominica.parsiblog.com/Posts/57/%d9%88%d9%8a%d8%b2%d8%a7%d9%8a+%d8%a2%d9%85%d8%b1%d9%8a%da%a9%d8%a7/

 

 http://dominica.parsiblog.com/Posts/56/%d9%88%d9%8a%d8%b2%d8%a7%d9%8a+%d8%b4%d9%8a%d9%86%da%af%d9%86/

 

 http://dominica.parsiblog.com/Posts/55/%d9%88%d9%8a%d8%b2%d8%a7%d9%8a+%da%a9%d8%a7%d9%86%d8%a7%d8%af%d8%a7/

 

 http://dominica.parsiblog.com/Posts/54/%d8%af%d8%b3%d8%aa%da%af%d8%a7%d9%87+%d9%87%d8%a7%d9%8a+%d9%84%d8%a7%d8%ba%d8%b1%d9%8a/

 

 http://dominica.parsiblog.com/Posts/53/%d8%af%d8%b3%d8%aa%da%af%d8%a7%d9%87+%d9%84%d9%8a%d8%b2%d8%b1+%d8%aa%d9%8a%d8%aa%d8%a7%d9%86%d9%8a%d9%88%d9%85/

 

 http://dominica.parsiblog.com/Posts/52/%d8%a7%d8%ac%d8%a7%d8%b1%d9%87+%d8%ac%d8%b1%d8%ab%d9%82%d9%8a%d9%84+80+%d8%aa%d9%86/


تعداد بازدید از این مطلب: 748
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

نویسنده : مهدی
تاریخ : یک شنبه 12 خرداد 1398
نظرات
مطالب مرتبط با این پست

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








درباره ما
بین موزیک دانلود آهنگ جدید به هيچ ارگــان و گـروهي وابسته نبـوده و صرفــا بمنظور بهبود روند موسيقي کشور و ارائه خدمات فرهنگي هنـري به ايرانيان عزيز مشغول فعاليت مي باشد.
منو اصلی
پیوندهای روزانه
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید